lördag 25 juni 2011

Tack och hej.

Då tackar jag Borlänge för mig och tar mig själv, sambon och katterna till Långshyttan.
Har ju som sagt tidigare haft mitt hus uthyret i ett år. Men nu ska jag flytta tillbaka. Och denna gång inte själv utan tillsammans med bästa Micke.
Huset har fått lite törnar av att haft en barnfamilj boende i sig. Då det är målat på en vägg, MASSA nya spikhål, gardinstänger och en byrå är väck. Det är lite tråkigt att det ser ut så nu.
Och pannan måste justeras om.
Nåväl.
Huset ska få nya tapeter och vissa väggar ska målas om. Så att det blir ett "FiaochMicke hus"

Jag vill ha en trimmer, och en motorsåg med långt blad som man kan ha ner häcken, vad nu en sån heter. Utemöbler måste inhandlas och ett sminkbord=)

Hur som helst så är det mycket att göra men det kommer bli toppen.
Jag längtar, micke längtar.

Idag går flyttlasset!
Pannan måste hållas koll på.

Får ni tråkigt i dag så är vi tacksamma för hjälp=)

Ha en bra dag och hoppas ni hade det trevligt i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar