fredag 11 november 2011

11-11-11

Ett coolt datum i dag.
Men en coolare dag i går.
För då bar det i väg till skogs.
Jag var låg när jag åkte... lycklig och fylld med energi när jag kom hem.
Vi gjorde inget speciellt, såg inga djur direkt.. några Orrar och rådjur...
men jag blir så lugn och glad i skogen..
Vi fikade så klart. Och grillade. Plockade mossa lite annat som jag ska göra ett litet arrangemang ute på altanen i dag.

Jag sa till micke att han får skicka ut mig i skogen så fort jag blir odräglig=)

Fika vid forsen.

Det är så fint där.




Till förrätt grillade vi vitlöksbröd.

Vi har märkt vårat ställe=) Vi är riktiga AS!



I dag ska jag åka till mormor och Kelda.
Har köpt tigerbalsam till mormors onda rygg som hon ska få.
På vägen dit ska jag köra förbi tippen och slänga massa skräp. Skönt att bli av med det.
Och på vägen hem kanske jag ska ta en fika med Erik.

Sen i helgen är det jobb som gäller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar