torsdag 17 november 2011

Klumpeduns.


Åh... jävla katter.
Alltid när Lovis har varit på låda och kissat, då gör hon en rivstart och så springer hon ut från badrummet, så gör hon varje gång.
I dag så stod jag i köket och gjorde morgonkaffe. Det rasslade till på toan och Lovis kom farandes ut som vanligt. Bara att denna gång så låg lillkatten på lur utanför dörren och började jaga Lovis...
Då brände in i pysselrummet, Lovis först med Sacha hängades efter.. det dunsade till, dom rev ner mina strykbrädor och en kartong.... Åh!

lite senare när jag skulle hämta mitt kaffe så har jag inte satt på kannan ordentligt så allt kaffe hade runnit ut på golvet och såklart ner i alla lådor...
Åh..

Det var bara att sätta sig och göra rent alla lådor så här på morgonkvisten..
Morr.
Jag har lite feber i dag med... och det hettar i mina ögon...

1 kommentar:

  1. Aj aj då, stackars dig.. Här får du en kram
    Liselott

    SvaraRadera