fredag 4 november 2011

Gud ge mig garnro...

Härmed lovar jg mig själv och min omgivning att jag inte ska köpa att enda garnnystan i år.
Köpte 12 till i dag... har alltså köpt garn för 255 kr denna vecka.
Jag är kraftigt beroende av garn...

Nåväl.
Jag köpte även nya gardiner till lilla toan, Vita fina spets... vit förvaringslåda med blommor och ny handtvål och handkräm.. Kommer bli sååå fint.

Samma gardinlängd som jag köpte till toan kommer jag kunna kapa på mitten och sätta upp andra halvan i trappen upp=)
Fiffig.

Så det viktigaste av allt var att jag köpte baconchips till Micke=) Han kommer bli så glad.

Jag har tagit lite semester från jobbet nu igen så nu är jag ledig i en vecka framåt. Gör inte ont någonstans=)
Fast jag vet att det är lite kris på jobbet med personalbrist så det kan tänkas att jag går ut och jobbar något pass om det behövs....
I veckan ska jag försöka storstäda hela huset... sticka, väva, äta och vila.. Jag behöver verkligen det känner jag.
Kanske klär jag julgranen när micke är och jobbar också, nu kan jag snart inte vänta längre...

Jag ser fram imot en ledig helg med Micke nu. Jag måste dock träffa Kelda och sanna i helgen, jag saknar dom sååå mycket.

Fika i veckan, någon???

1 kommentar: