lördag 19 november 2011

Ett sjujävla år.

Vi vaknade upp och förväntade oss applåder och medaljer.
I ett år har vi varit med varandra. Vi har hatat, gråtit, skrikit, älskat, kramats, skrattat, önskat, hoppats, förlorat, sårat och vunnit.
Vi har gett upp för stunden för att senare inse att vi inte kan vara utan varandra..

Men inga applåder.....inga medaljer.....=(
Det var visst en helt vanlig dag. Kattern ville ha mat, Lovis hade bajsat på golvet, Micke tog sin morgoncigg och jag gjorde kaffe.. det regnade ute och jag satte mig och stickade i soffan.

Vi åkte senare på julmarknad med Mickes Bror, brud och avkomma och svärmor. Det var jätte mysigt.
Vi fikade hemma hos oss och gav Mickes bror paket för han fyller år snart.
Super mysigt också.

Sen parkerade jag röven i soffan och min sambo, min kille sedan ett år tillbaka gjorde en trerätters middag. Jo man tackar!!!!

Förätt: Toast skagen.
Varmrätt: Hasselbackspotatis, baconinlindad sparris, kött, bea och lök och tomat i ugn.
Eterrätt: Chokladpudding med vispgrädde.

Mums.

Allt var supergott!!!!
Ett bra avslut på ett sjujävla år=)
Nu laddar vi om för nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar