onsdag 23 november 2011

Gravidhormoner.

Tårarna sprutar och jag är alldeles svettig och klibbig.
Såg ett sånt romantiskt bröllop på tv. Innerlig kärlek och trygghet och lycka. Jävla as!!!
Jag kommer förmodligen aldrig bli gift....
och det beror nog inte på att ingen kommer vilja gifta sig med mig. Utan på att jag aldrig skulle klara av att välja vilken klänning jag skulle ha..
Man skulle ju vilja vara finast i världen den dagen.

Hum..
jobbigt med hormoner.. jag som är en känslomänniska i vanliga fall, tycker själv att jag är from som ett lamm jämfört med hur det är nu=)

I dag trotsade jag alla som tycker att man ska vänta så jäkla länge med att julpynta osv.. i dag klädde jag julgranen. Ensam som vanligt såklart... Jag tycker den blev fin och det blev himla mysigt här.
Jag tycker det är viktigt att ett hem känns mysigt och lugnt.
Sacha ligger och sover på mattan under granen nu. Hon väntar väl på att julklapparna ska komma dit så hon kan hugga tag i paketpapperet.=)


Hur som helst, Nu ska jag och den här dubbelhakan gå och duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar