tisdag 15 november 2011

??

Jag måste nog erkänna att jag mår inte så himla bra i dag. Hoppas det går över.
Mina ögon rinner, näsan är täpt och febertermometern visar lite feber, pyttelite.
Och magen spänner som nätet runt en kassler. När jag sitter still är det lugnt men gick nyss ut och hämtade posten och då spänner det som tusan... i går på jobbet spände det och slet mycket också och jag masade mig framåt i samma takt som mormors och keldas promenader går i.
Vad kan det vara..???

Jag ska ta en dusch, sminka mig och kamma igenom håret för första gången på flera dagar så kanske jag känner mig piggare sen..

Åh.. stackars lilla Fia...

'''''''''''''''''''''''''''''''''

1 kommentar:

  1. Hej Sofia!
    Det är nog ingenting du behöver oroa dig för, det är sammandragningar. Såna har man ofta under senare delen av graviditeten. Det är livmodern som drar ihop sig och "tränar" inför förlossningen. Men det kan också vara ett tecken på att man ska ta det lugnt. Jag hade sådär med båda mina barn, värst med den andra. Så fort man hade ansträngt sig så kändes det som att magen var sprängfylld och skulle explodera för den var så spänd. En varm dusch och lägga sig på soffan och vila funkar toppen =)
    // Liselotte Östlund

    SvaraRadera