torsdag 3 november 2011

Papper och bäbisbakande.

Oj oj.
Det är inte bara att ligga och sen bli med barn för att sedan bli en förälder.
Det är SÅ MYCKET papper som ska fyllas i.
Det är svårt och jag blir superstressad av alla papper.

I går fick jag besked om att jag får gå hem med havandeskapspenning från 11 december. Kändes så himla skönt. Jag är inte superstor men det tar i mot på jobbet. Det böjar bli trångt och tungt att jobba.
Med det beskedet så innebär det ännu mera papper att fylla i... suck.

Och bäbisen i magen då?
Oj oj... han verkar ha det bra. Eller så är han arg på något=) Han sparkar mig massor. Det syns på magen när han får till riktiga hårdsparkar.. =) Ibland gör det lite ont men oftast är det mysigt. Han är en vilde!

Och mamman då?
Hon mår bra men har många tankar som snurrar i huvudet.

1 kommentar:

  1. Hej. Vad glad jag blir. Tack "för hjälpen" Lycka till i tävlingen om förbandslådan också :)

    SvaraRadera