söndag 6 november 2011

Liselott!!!

I går var vi på kupolen.... jag skulle hämta ut medicin åt Kelda och Micke skulle spänna sina glasögon. Inne i glasögonaffären träffar jag Liselott, helt plötsligt står hon bredvid mig!! Åh!! Fina Lisetotten!! Gud vad jag saknar henne!
Så kul att se henne...

Sen åkte vi till mormor och där blev vi bjudna på plankstek!!! Världens godaste. Mormor var på strålande humör..
Och som vanligt är Kelda så söt! Jätte trevligt.

På hemvägen åkte vi till Sanna och Jon och drack kaffe. Bästaste Sanna som ska envisas med att flytta till Västerås. Jag vill inte det.

Sen åkte vi hem och åt tacos...

Bäbisen i magen hade betett sig annorlunda... han hade varit så lugn. Jag blev orolig, jätte orolig..
Ringde förlossningen och grinade. Dom ville att vi skulle komma in och lyssna på bäbisen...
Vi gjorde det.
När vi kom in hade jag skyhög puls och högt blodtryck. Jag var så nervös.
Första sköterskan hörde inget hjärtljud!!!!!! Herregud vad rädda vi blev! Hon hämtade in en annan läkare och han tittade och lyssnade med ultraljud.
Jorå, lillhjärtat slog så fint. Och han var fortfarande en VILDE. Men han låg med ryggen uppåt så spakarna kändes inte. Dom skrattade när dom såg hur mycket han sparkade.
Jag kände mig lite dum som hade grinat och betett mig... och att vi hade åkt in. Men dom sa att vi gjort helt rätt.
Dom mätte och kollade honom och allt såg helt perfekt ut.
Lite oroliga föräldrar bara=)

Älskar dig Micke!
Han var så bra. Han är ett sånt bra stöd.

Vi åkte hem glada och lyckliga.

Lite bilder från i går.
Jag och min kelda.







Damen. Min Lovis.

Ja, alltid denna tunga!
Min knasiga myskatt Sacha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar