onsdag 16 november 2011

Julgranskulor.


Designerduon Arne Nerjordet och Carlos Zachrison har gett ut en bok om att sticka julgranskulor. Den kommer att bli en given hit tippar jag.
Jag tror jag ska köpa den boken.
Det verkar kul att sticka kulor=)

Idag blir jag hemma från jobbet. Efter en jobbig kväll och natt. Vaknade med feber... och ögonen hettar.
Det är så svårt att ringa det där samtalet för att sjukskriva sig... men jobbar jag och kämpar i kväll så kanske det ändå slutar med att jag blir sjukare, då har jag plågat mig i onödan.
Jag tänker såklart på pengarna också... man går ju miste om så mycket pengar när man är hemma.
Åh....
Men hur som helst.... jag har ju en bäbis i magen att vara rädd om också...
Jag tänker äta frukost nu, utan att ha dåligt samvete för att jag är hemma och är sjuk..... jag tänker sitta i myskläder hela dagen... jag tänker sticka och sova borta dagen...
I morgon kanske är en bättre dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar