lördag 16 maj 2009

Frågor från mig om mig.

Tittade i lite tidningar. Hittade frågor. Jag svarar.

Vad är kärlek?
Det är när det pirrar och det skrattar i magen. När jag är lugn och trygg fast vi är på olika håll. När det krams och hånglas i huvudet.

Tror du på den stora och eviga kärleken?
Jag tror på evig kärlek, men den ställer otoligt höga krav på mig som person. Jag vill tro att den finns.

Hur är den perfekta morgonen?
Då vaknar jag intill en sköning. Han fixar starkt morgonkaffe med den exakta mängden mjölk i, medans jag får dra mig själv i sängen. På den perfekta morgonen vaknar jag och har en snyggdag och det luktar nystädat hemma. Jag har också något kul att se fram i mot längre fram på dagen. Solen skiner ute och mina djur mår bra.

Vill du bli en gift kvinna?
Tror det.

Vad gör dig riktigt arg?
Orättvisa, svartsjuka, lögner, och djurplågare.

Vad gör dig riktigt glad då?
Garner och tyg, Stockholm, chokladpudding, när jag känner mig behövd och omtyckt.

Vad tror du att folk tror om dig?
Oj, jag tror att andra tycker att jag är naiv, barnslig, omogen och blåögd.

Stämmer det?
Haha... ja faktiskt.

Beskriv dig själv med 3 ord.
Rolig, arg och snäll.

Hur sover du?
I en mycket oergonomisk ställning. Oftast ensam.

Vad ser du fram i mot nu?
Sommar och sol och svar på en del frågor runt amors pilar.

1 kommentar: