måndag 18 maj 2009

Helgen done.

Sitter med en gravid spinnade misse i knät. Hon är sur för hon vill gå ut, men det får hon inte för mattesubban. Ska man bli mamma ska man inte vara ute och ränna...

Helgen har varit jätte bra, fast jag har jobbat. Har hunnit varit på spa (på jobbet) har planterat potatis....stickat.. och myst. Vilken helg=)

I morgon ska jag åka till Djurås. Hoppas jag får träffa Sanna en sväng. Saknar fröken löken juh.

I morgon cutar jag rökningen... jag vet att ni inte tror på mig eftersom jag redan har provat sluta 7 gånger i år.... men nu kanske?! Har slagit vad med en person.. och är det något jag är så är det ENVIS!! Jag vill ju alltid vinna ett vad.

I går var david här och hälsade på, älskade bror. Han var så fin och såg så pigg ut=) rooooligt att se. Sambolivet med hund gör nog honom gott. han spelade min låt och jag blev såklart så där töntigt blödig... Det är någonting med killar, gitarr och kaffe, combon liksom.... det sliter i hjärtat då den infaller sig. Combon alltså.

Ah.. men annars då....?? Jag mår bra, oförskämt bra faktiskt... har lite tunga tankar som jag sitter och fnurrar på men det är inget att ta upp här... men när de tankarna knullar mitt huvud blir jag sååå ledsen.... men man ska tänka positivt!! Man måste det. Förutom det så är det bra. Katten på tjocken, nya sommardäck på bilen, kaffe i pannan, ostkrokar på bordet och ledig i morgon=) fantastiskt.

Så störande att man inte kan se hur många det är som läser min blogg, det kunde man på förra www.sozzi.blogg.se Eller kan man det? Är det bara jag som inte har fattat galoppen? Någon som vet?

Gå och lägg er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar