fredag 29 maj 2009

ogräs

Todellloooo.
I dag har jag legat på alla fyra och plockat ogräs fån uppfarten... har knaske gjort en tiondel... suck. Men fint blir det och brun blir jag.
I morgon är det partaj i borlänge.. bollan som hägrar.. tror jag hakar på. Men först jobb... sen har jag ju en gräsmatta som ska klippas. Vi får se hur jag känner imorgon, skönt att ha något att välja på ändå.

Det värkar gå vägen med min älskade Lovis.. var et en allergichock mot avmaskningsmedlet mån tro?? Usch, jag var så rädd. Utan lovis blir allt så hårfritt och alledes fel... skulle inte gå.

Jag är innte i ett riktigt pysselstim just nu. Har tyger utspridda över hela tv_rumsgolvet och papper, saxar, pennor, lim och mallar i hela soffan=) Hehe..
hellre ett stökigt yttre än ett rörigt innre=)

Nä ska nog läsa lite nu.. läsre "LIVSTID" Lisa marklund. Himla bra. Tips!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Jag saknar dig,

2 kommentarer:

  1. Jobbigt när djuren blir sjuka. Har haft tur med de hundar ja haft.
    Klippa gräs är ok, nice med sol. Har just gjort tomten till en golfgreen :)

    SvaraRadera
  2. Daniel: nu är gräsmattan klipt och jag är lite brunare=)

    SvaraRadera