onsdag 6 maj 2009

Jag är brunstig.

Likt en brustig ko som står och vrålar efter en tjur, sitter jag här och LÄNGTAR efter kärlek, KÄRLEK !! Inte bara lek...
Att det ska vara så svårt. Visst livet är jätte lungt och bekvämt som singel... men det är som kaffe utan mjölk. Som att äta kola med papper på. Nä! Hit med en man, en man som är här för att stanna. Inga blibloblabla...
Konstigt att det blir så att man tänker tillbaka på ex... Ex är ju ex av en andledning, MAN PASSADE INTE IHOP.
Själv skulle jag gärna skippa dejtingfasen, (Hystersikt rakande av ben, städning, duschning, tandborstning, inge mat) Vill Gå direkt till vardagsfasen... (mybyxor, chips, jobb, sova ihop, tjafsas, kramas, egna intressen)
Vill att det ska vara som i en romantisk film, när någon extremt vacker och rolig man bara "ramlar"in ens liv. Så vill jag att det ska vara... men loppet verkar dött då det inte finns en enda snygg man i Långshyttan=) Haha.
Det är ju vår, det är därför jag känner så här.. Det gör ont när knoppar brister sägs det.


Jag är ledig hela dagen och har inget planerat.. Skönt och jobbigt. I går var jag till min moster. Det var jätte kul, jag mockade skit åt hästarna, bar hö, lekte med bamsehunden och bjöd på pizza. Mycket mysig dag. På kvällen kom Annie hit och kollade på min trädgård.. berättade vad jag hade för buskar, träd och plantor... kommer inte ihåg någonting i dag=) Jag hade tydligen massa fint och välorganiserat var det. Cool. Jag har lite planer nu på att fixa ett litet stenparti. Måste plocka sten=)

Ha en bra dag mina läsare. Är du singel och vaninnigt snygg och rolig får du gärna höra av dig. Hahahahahahahah!!!!!!! (verka en aning desperat) Mjaaa.

5 kommentarer:

  1. Okay, här har du mig ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe...daniel.... spännande...vem=) ?

    SvaraRadera
  3. Ja det måste vara jobbigt nu.. Det har ju för tusan gått mer än några veckor. Hur står du ut?

    SvaraRadera
  4. Hahaha..jag står inte ut!! Längtar efter en RIKTIG man...

    SvaraRadera
  5. De där gillar jag!!! ..va fan, det är väl sånt där vi killar vill ha!! leta bättre haha! (= ...kanske dags att tänka över mitt så trivsamma singelliv...(=

    SvaraRadera