söndag 31 maj 2009

Har ni glömt kläderna flickor???

I går var jag ut med Tina och hennes Micke, det var en underbar kväll. Vi möttes på Bakfickan för att senare ta oss upp på bolanche. Med risk för att låta väldigt gammalmodig och tantig nu. Men hur vissa klär sig!!! Eller inte klär sig kanske jag ska säga. Minimala och då menar jag MINIMALA skjorts, nattlinnelikannde kläningar, pyttesmå. Hum... ni får tycka som ni vill men jag tycker det patetiskt.
Eftersom jag var nyckter i går så satt jag där och spanade ut över det glada fulla folket. Då såg jag! Killarna var klädda i vaniga tshirtar, tröjor, jeans.... (inte så många som kunde klä sig snyggt faktisk, en och annan snygging var det dock)
Och Flickorna! Ah..ja...nä dom hade glömt kläderna hemma.. Spacklade upp till tänderna... i blommiga små nattlinnen och tuperat hår....med skyhöga klackar.
Är det ny trenden? Visa så mycket hud du bara kan??!
Såklart får folk klä sighur det vill jag vill bara påpeka att det ser himla billigt ut.. och kallt.

Tack tina och MIicke för en skojig kväll med massa skratt.
Nu ska jag åka och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar