torsdag 14 maj 2009

Stockholm i mitt hjärta=)

Tjhoooo..
Tre dagar i stockholm har gett mig mersmak.... jag vill dit igen...!!Mega nice där juh!
Måndag och tisdag var jag där på kurs, skitbra kurs, mycket nöjd. Men det bästa var att jag fick äran att hooka upp med Stefan i flera timmar. Vi gick en långpromenad i huvudstaden och fikade och möööös=) Eller jag mös i alla fall=)
I dag har jag varit i Stockholm med Annie. Vi strosade runt i massa "Annieochfia" Affärer. Käkade på Thairesturang och FIKADE!! Fan vad guld.

Nu sitter jag hemma i L-hyttan och funderar var min gravida misse är.. Jo, det är sant! Fnasket är på tjocken, äntligen! Himla sött.
Ska hoppa in i duschen nu och landa lite..... varför säger man landa?

I morgon ska jag åka till mormor och träffa Ola, däcken duger visst inte tycker han...=)


Storstädade i går!! Rent här hemma nu, har nog aldrig varit så himla fiiint. Och gräsmattan är klippt. Tack Ola!!

Fru B Hahahahaaaa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar