lördag 9 maj 2009

Hunden katten glassen!!!

Stress.
Har fixat och trixat. Ny biljett i väskan till stockholma, vill ju åka med samma tåg som min vapendragare ska åka med. Klart nu, 06:17 till stockhom! utbildat i psykiatri skall jag bli=) Undrar hur många psykiska sjukdommar jag kommer hem med...

Jaha.. lördag i dag. Då ska man ha kul, det är fint väder och förväntningarna är på topp. FAN! Jävla helger. Ah.. men jag har gjort som man ska göra på en lördag, jag var in på systembolaget och köpte mig en flaska vin (som jag vet kommer stå länge i kylen) Och jag såg blickarna på mig där inne. -Hon ska ha kul hon. Undrar vart hon ska?
Fool Ya!
Jag fattar inte varför ALLA mina vänner(?) Ska ha barn... Är det den åldern kanske..? Ska jag också fundera på det där med att bli vuxen? Är det då man blir vuxen, när man blir en mamma? Humma.. jag vill fortfarande vara ung (lever dock som en pansionär) Fast å andra sidan jag har ju allt klart Hus, bil och fast jobb, Lite sperma så är det klart. Ja och någon som donerar sagget såklart.
Men nja... barn är rara, men på kort ska de vara.. Känner i alla fall att jag vill vänta lite till. För nog vill jag väl ha en knodd senare.... eller vill jag det.

Äsch... duscha.. skiter i och raka benen. För jag är singel!! Det suger. Tänker peta näsan och prutta högt hela kvällen och tänka onda tankar om alla som är ute och har kul i kväll. För jag är en bitterfitta!


Åh... just ja, måste ju berätta om att min älskade mormor var här på besök i dag... Fan vad hon är gó. Jag älskar henne så hårt. Världens sötaste gumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar