fredag 8 maj 2009

Jag är frisk!!!!!

Fan vad hungrig jag är.... morr. Humöret åker ner när jag är bamsehungrig... *spotter och fräser*

I dag ringde doktorn.... alla prover var PERFEKTA!! Kunde inte vara bättre=) Yes! Tack! Ganska lågt blodtryck dock...
Hon sa att dem hade leukemi misstanke.... vilken jävla tur att de inte sa det då, då hade begravningen redan varit planerad. Hypokondriker som jag är.
Ska in och ta ett sista blodprov för att kolla om jag är glutenalergiker...tyckte hon, men det skiter jag i.... NU FÅR DET VARA NOG! Fån´t ja va smal och eländig då.
Ne,j nu är jag frisk och kry och pigg och glad banne mig. Jag tror man kan bestämma själv hur sjuk man vill vara..

Jag håller på och lagar mat nu. Ugnsrostade rotfrukter, kalkon (färdigfixad) och turkiskyougurtdressing... Fan vad gött!

Ledig hela helgen!!!!!!!!!!!!


SA JAG ATT JAG VAR LEDIG HELA HELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar