söndag 24 maj 2009

Right back at ya!



Känner mig sviken.
Har igentligen ingen anledning till det. Men det känns tråkigt. Himla tråkigt.
Surt som fan.

I går var jag hem till mormor och jycken och hälsade på. Mysigt att komma dit. Men känner mig stressad att jag måste hem...
Sen följde Ola med hem och vi planerade att gå ut i hedemora, men HÖR OCH HÄPNA!! I Hedemora måste man boka en taxi senaste EN DAG FÖRE man ska ut och åka, helt sjukt. Så vi kom inte hemifrån. Hahaha.... jo, men jag märker att jag bor på landet nu.

Har dansabstinens..

I dag kom min mormor och moster+ bamsehund hit på besök. Det var roligt. Hamilton som bamsehunden heter är så himla cool. Mina missor var himla kaxiga, kröp upp i fönstret och låg där och tryckte. Fjantar. Sacha som annars ska vara så himla tuff.

Undrar hur jag ska få min dag att gå i dag då.. Ska nog sy lite i dag. Någon som vill komma på kaffe??? Till landet. Här erbjuds det aktiviteter som: Ogräsrensning!

I morgon ska jag åka till apoteket och handla avmaskningsmedel, för någon av missora har MASK! Så jävla äckligt. Stor vit äcklig mastodontmask hitade jag idag. BLÄ...

7 kommentarer:

  1. va fan! kaffe å ogräs! ja vill!...å de ser jag nu!! )= suck!!

    SvaraRadera
  2. Johan:hahaa. Det är bara och kommaoch plocka? Vad är det du ser?????????? Inte sucka!

    SvaraRadera
  3. ..att de va såna aktiviteter på gång alltså! =) ..jag som är svensk mästare i att sprätta maskrosblommor....på andra! å inte helt kass på att dricka kaffe heller. Nu har jag ju lixom redan lyckats binda upp mig idag, men imorgon då? ...okej, inte sucka!

    SvaraRadera
  4. Det är ingen liten kula som man ser på Sasha!
    MYSIGT!!

    SvaraRadera
  5. Johan:Hahaha....jag trodde jag var mästaren=) Om du kommer i morgon kanske du kan fixa mitt stopp i avloppet också=) hehe... jag har massagekund kl 18: 15, men är ledig från klockan 19:30..
    Vilken johan är det?? B??
    Underbart svar.

    SvaraRadera
  6. nej se där trodde du fel!!!...å nej, inte avlopp, varför blev jag hantverkare....om inte så hade jag ju iaf kunnat säga, sorry jag vet inte hur man gör!!!....det beror på hur gott kaffe du gör (= ..
    Ja men visst, 19:30, de blir väl bra! vet ju inte var jag ska riktigt, men om du fäjsbokkar över en adress eller nåt så ska nog de gå bra (=! JA .B haha

    SvaraRadera
  7. johan. kommer inte hinna idag. ska massera senare... vi får ta det någon annan dag.

    SvaraRadera