tisdag 19 maj 2009

Jag längtar.


Hemma med flickorna.
Jag stannade hemma i dag.... ingen mormor, ingen sanna... suck!

på och framkallar kort. Ska göra en ny äckelbok till Tina....=) Ha ha.. något att skratta till på Peace and Love... Lägger upp lite bilder från Peace and love för 2 år sen, det var hysteriskt roligt.... i år ska vi ha lika skoj.

Gravida sacha ligger här och flåsar på mattan, är det dags måntro??

Igentligen har jag inget att skriva för det känns som min hjärna har tagit tjänstledigt idag.
Ah...men jag lägger upp lite kort i stället då

.

1 kommentar:

  1. jag vill åxå med er på P&L ju.. faan att jag är en fattig student! Men har nu önskat mig pengar endast i present när jag fyller nästa vecka, hoppas på att få ihop till en fredag-lördags biljett, jobbar ändå hela veckan så kan bara gå de dagarna.. håll tummarna för att jag fixar de ;)

    SvaraRadera