fredag 8 maj 2009

Låt mig få krypa upp i ditt knä och vila ett tag. Få höra ditt hjärta slå slag för slag.
Slut dina armar om mig och håll mig hårt. Älska mig lite, gör det inte svårt.
Stryk mig över håret och smek min kind. Stanna kvar och blås inte bort med en vind.
Säg att allt kommer bli bra en dag. Jag är ju just nu bara lite svag..
Låt mig få känna själen i harmoni. Låt mig få höra dig säga: det är VI.
Jag vill stanna i din famn. Vara där som en båt ligger tryggt i hamn..
Jag behöver bara få vila ett tag. Bli till stark från svag.
Stannar du om jag somnar? Knuffar du bort mig när dina ben domnar?
Låt mig få krypa upp i ditt knä och vila ett litet tag. Fåa höra ditt hjärta slå slag för slag...
Slut dina armar om mig och håll mig hårt. Älska mig, gör det inte svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar