söndag 17 maj 2009

I love her!

Caroline Af Ugglas - Snälla Snälla

Snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla, snälla, snälla, snälla stanna kvar hos mig för jag behöver ju dig.
Ja alltså snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag lyssnar snälla, snälla, snälla Ja, jag vet att det är lågt att be men jag skiter i det.
Ja, för igår när du gick i sista blicken som jag fick Jag kunde se.
Ja, jag kunde se. Jag såg du var på väg till en annan kvinna bort från mig.
Så snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla låt mig inte sitta, sitta ensam här. Ja, medans du är där.
Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå. Ja, vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå?Ja, för det är väl så.
Åh jag hatar, ja, att jag vetja, jag vetja, jag vet du kommer ge allt du gav, ja, allt du gav till mig allt det utgör vi.
till en annan kvinna och inte till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar