söndag 9 augusti 2009

Åka hundbur.

Japp, i en hudbur hade jag min plats i går=) Hehe.. Nä så här var det.. Jag och 8 tjejer till var på tjejfest hos marlene... vi åt jätte gått och spelade kubb. Det var trevligt. Men efter ett tag så fick jag så in i helvete ont i magen... Ullis var där med sin dotter och jag frågade om de kunde köra hem mig.. det gick bra.. bara att de hade bara 2 platser i bilen.. barnstol fram... så jag fick sitta i hundburen hem.. hehe. Gick och la mig på en gång jag kom hem, trodde jag skulle döööö av smärtan. Vaknade kl 05:00 och höll på att bli uppbiten av myggen... morr..
Magen är lite bättre i dag, men jag tror att det är magkatarr...fast det har jag haft många gånger och nu är det ännu värre... magsår, eller canser kanske!"#¤%&/()=???? Nääää....

I dag ska jag åka till mormor... har inte träffat henne på en vecka.. min fina mormor..

ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar