söndag 30 augusti 2009

Träningsvärk...

Öööööö gahhh...pust....åh....
I går spelade jag innebandy och mjuktennis med grabbarna på jobbet... det var så himla roligt....en av killarna kom till mig sen och sa "-Fia du spelar så aggresivt..." ha ha ha!!! skulle jag???!??
Idag har jag enorm träningsvärk... ryggen och benen är värst... det är underbart.. jag älskar att ha träningsvärk....
Jag gick och lade mig runt 23:00 igår.. slog av mobilen för att slippa fylle SMS som jag alltid gör nu för tiden på Lördagar... och sov ända till 10:30 i dag.... överdos av sömn igen... känner mig skitpigg och glad....
Dagen i dag ska jag fördriva i soffan.. ska göra så lite som möjligt... ska se filmen "Män som hatar kvinnor" Alla säger att den är så bra...
Sen ska jag nog sy en fleacetröja till hösten och eventuellt sticka klart bäbiskoftan..
Undrar vad jag ska äta......skulle vilja ha kina eller thai i dag...

träningsvärk.... ajaja..
Man har ju tränat förr liksom...Jag och tina har ju kört några pass..
Ha ha jag tror jag dör....




Varför lägger jag en ut såna här bilder????

1 kommentar:

  1. Hur kan vi ha noll kommentarer undrar jag?
    Det är ju Sofia "The hero of the åker" och "Tina lift the kylskåp" på bilderna sponsrade av Mora orientering..ingen som har något att säga om dessa fantastiskt starka och välformade gladiatorer???Vart är världen på väg?

    SvaraRadera