lördag 1 augusti 2009

AKO

Jag sitter och trycker i mig AKO-kolor och laddar in bilder. Fotade på bröloppet i dag och det gick bra. Måste ta bort massa bilder som jag inte är nöjd med innam jag levererar dom.

Pratade nyss med min syster, hon är så mysig, dock så kallar hon mig för efterbliven och ströd=) Haha.. är hon lik mig mån tro..?? hon kommer och hälsar på om allt gå enligt planerna nästa vecka... coolt.

Jag tvingade Tina och Micke och hänga med mig i dag... tvingade dem att äta onyttigt och ta kort på mig=) Mohahahahaaa... dom lyder mig.. bra där!
Dom är finisar.

Lördag kväll i dag... eller nu är det visst söndag när jag skriver detta.. vad ska jag hitta på i morgon då... har inget planerat och sånt gillas inte. Blir väl att fixa med bilderna. Och städa lite.. Hoppas på sol så man får götta på brännan lite.

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar