måndag 3 augusti 2009

Ont.

Vaknade i morse att jag hade så satans ont i magen... har drömt att jag har haft ont i magen också så det har nog ållt på hela natten... aj aj... och jag hade ingen riktig medicin hemma heller, Kunde inte gå upprätt och det kändes som magen höll på att vända sig ut och in. Efter ett par timmar försvann smärtan helt plötsligt. Skumt, men tacksam är jag för det.

Funderar på och jag ska kånka ner gungstolen ut i förrådet och måla om den, åka på loppis och köpa med möbler och måla om.... eller ta en kaffe och kedjeröka lite på bron...

Har nyss ätit fiskpinna, potatis och remoladssås.. gott. JAG MÅSTE ÄTA ORDENTLIGT.
Men det är ju så himla tråkigt att äta själv.

I övermorgon kommer min syster och hälsar på. så kanonspännande. 16:05 ska jag hämta henne i borlänge. Jag vet att det kommer bli kul!

Sanna är nog på väg hit.. hon vill se "nypulet" i badrummet och kattbäsarna antar jag.. =)

1 kommentar:

  1. Shit va jag e nervös!!Rädd att jag åker me fel buss,å hammnar åt helvete....men d kommer nog gå bra.
    Du e ju inte på msn knäppis...hihihih!
    Puss lill sis

    SvaraRadera