lördag 8 augusti 2009

i am

you are, he, she it IS!!!!!

Tiden gick så fort, nu är hon på väg hem igen... känns snopet. Hon var hur bra som helst. Himla gó tjej... MIN SYSTER=) Tänk att man kan tycka om någon så mycket som man bara har träffat i 4 dagar???!! Ja, vad har vi gjort. Vi missade alla L-hyttans aktiviteter, men vi var till ABBES=) Vi har setat och flåsat som gravida ossor på bron av värmen, slagits med mygg och flugor, ätit himla onyttigt, varit och hälsat på Pär och Ullis. Så gjorde vi stan i går i Borlänge och Tina var med.. HIMLA skoj!
Men som sagt nu är hon på väg hem... surt som fan. Nästa gång ska jag åka ner, hoppas jag får träffa resten av ligan S.

Nu sitter jag och samlar krafter för att gå ner och kasta på mig lite maskara och åka iväg på tjejfest i Hedemora. Nice. Sen slutar nog kvällen på pubben.

En vecka kvar av semestern bara.... NEJ!!!!

Tack syster för bra dagar, du är bra men jag är BÄST!
PUSS!

1 kommentar:

  1. MHM,I am the best you are the HJO!
    Tack själv för underbara dagar sis!Gott å komma hemifrån
    en massa skit hemma,vill till dig nu igen....
    Å se nu till att komma hit nästa vecka....ANNARS,ingen fest!
    Skaka rumpa??=)
    Puss på sniglen i ögat

    SvaraRadera