onsdag 12 augusti 2009

!"#¤%&/()=?

Sacha leker med kattungarna...hon är en bra mamma... hon har lärt dom allt hyss hon kan.=) Sötis.. I går satt hela familjen sacha högst upp i plommonträdet.

I går var årets jobbigaste dag... helvete vilken skit dag. Jag låg i soffan exakt hela dagen och tyckte synd om mig själv...jag stickade nästan klart en barn koffta.. Usch.. vad jag var deppig i går..det måste till en förändring!!! Det kan inte vara så här. Jag ska försöka sluta tänka så mycket, röka mindre och skratta mer...

Jag vill åka till Jönköping... men har ingen kattvakt..

I dag ska jag och Ullis åka på loppis... det är roligt. Vi ska ta en loppis runda till borlänge och hedemora osv...

Om 4 dagar är semestern slut... fy fan... skulle vilja ha minst 4veckor till...

Ja, nä....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar