lördag 22 augusti 2009

ÖÖöööööö da!

Alla projekt blir så stora när man är sjuk... som i går, jag behövde tvätta... då låg jag i soffan i 2 timmar först och funderade på om jag skulle gå ner och slänga in en tvätt... jag gjorde det till slut... åååå... sen skulle den hängas, jag gjorde det på kvällen... hänga tvätt när man är sjuk är nog det jobbigaste man kan göra... gå ner i källaren, bli kall om fötterna från det kalla stengolvet, får lov att draaaaaa ut tvätten ur maskinen... hatar sig själv för att jag valde att tvätta stora saker som bli så tunga att hänga upp på strecket....febern gör att man blir svettig men samtidigt fryser man så mycket om fötterna så det nästan gör ont...
gah...
varför jag nu skrev om det, kändes väl som en stor sak för mig då=) hehe...

I dag mår jag lite bättre... halsen är lite bättre men har fortfarande feber..
Så vad ska jag göra då... JAG VÄGRAR ATT LIGGA EN DAG TILL I SOFFAN.
Jag borde städa av lite, byta sängkläder och vika tvätt... jag vill åka till Ikea... Kriztins Loppis i borlänge och åka till mormor... det känns som att det är inte riktigt okej om man är sjuk... kan man inte bara "åka lite" till IKEA???? Åh.....

I går såg ja en film "om en pojke" hette den... HELT VÄRLDELÖS, se inte den... men den hade ändå ett bra budskap... just nu kommer jag inte ihåg vad det var, men ag kommer i håg att jag tänkte så sekunden efter filmen var slut..

Ha en strålande dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar