torsdag 27 augusti 2009

Risken med att vänta.

Jag och frugan...



...den som väntar på nåot gott, väntar aldrig för länge.
Hade min mormor sagt... men jo, jag väntar för länge, jag hatar att vänta, vänta är skit.
Och det finns risker med att vänta.
*man kan tröttna.
*det kan hända viktigare saker.
*man kan dö.
*Hjärnan kan spela mig ett spratt.
*ja, och massa mer...


I dag vaknade jag med magont... då kan det inte vara laktosgrejs.. i alla fall..
Fy fan nu skiter jag i det här testet, jag är hungrig... jag vill ha varm choklad och flottig beansås... mjölk i kaffe och kakor med choklad i....=)

I går hade jag en super bra dag på jobbet...det är så spännande... önskar jag kunde berätta....men NO NO!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och handla mat!!!!

Peace...

1 kommentar:

  1. Tjena

    Vänta inte på allt jävla skit som ev ska hända eller komma. Gör det NU!!!!!!!!!!!!!

    Vi ses

    Kram /Pär

    SvaraRadera