tisdag 4 augusti 2009

Kysser mina Biceps..

..och längtar efter mannen som är en kombo mellan FZC-Tore och Mikael Persbrant..

I dag har varit en himla bra dag.. Klippt gräset, varit på Biltema, kupolen och ätit Thaimat med Sanna.. sen har jag målat min nya skohylla och spraylackat min gjutna löv. blev snyggt. Nu är jag trött och skjuter upp städning av hus och bil tills i morgon.
I morgon kommer min syster hit.. (ja, vet ett jävla tjat) Men jag ser fram i mot det så himla mycket, stackarn får sitta på en buss i 8 timmar för att komma hit och se Abbes grill=) He he... nära, kanske blir det Stationsgatan i morgon.. någon som ska dit??

För övrigt om jag får gnälla lite på er...tss... jag har haft över 400 besökare på en vecka.. och bara någon enstaka kommentar... hönni... jag vill ju ha kommentarer..plizzzz..=)

Sanna ska få en blöt puss nästa gång vi träffas för hon är världens goaste... lånade ut sin lägenhet i fall prusiluskan (syster) får lappsjukan i min by=) Då kan man ju hänga i borlänge..
Sanna är snäll hon. tack gumman.

(Med min hand i din, känner jag mig hemma. Du är bara ute och reser lite, du hittar väl hem??)

1 kommentar:

  1. Hey girl!Nu kan du besöka min blogg också www.cherin.blogg.se hoppas du har haft det mysigt med syrran!Ska bli spännande att höra vad ni har gjort.Jag vill gärna träffa henne också.När åker hon hem?Ta hand om dig..grilla nån dag då?Kraaaam

    SvaraRadera