torsdag 20 augusti 2009

Jag börjar bli sjuk...

..feber och halstok igen då....

I går var jag till Sanna... hon mår inte så bra just nu... lillan... vi käkade på coco thai och var på ÖB.. Sen åkte jag hem till Anna och hälsade på "NyAdam" deras lilla son som var typ 2 veckor...Jag latjade lite med Adam och åkte hem.

Hemma tänkte jag tycka synd om mig själv... hade köpt glass.. ligger i soffan och ska se på jerry springer och äta glass.. Då det börjar ringa som tusan i ringklockan..
Och där står Ola och ser så glad ut... Han hade vägarna förbi=) Hehe... Han hade även paket med sig.. en jätte stor vacker gedigen spegel... den hänger nu på lilla toan nere.. himla snyggt. Tack!

Jag gick och la mig ganska tidigt i går kväll för jag kände mig febrig.. och jag är risig i dag... humf...

Här kommer lite kort från gårdagen.



2 kommentarer:

  1. Åh du skulle passa så till att bli mamma...Å OLA han e såååå fin....satan att jag inte fick träffa honom bara!!!=(
    puss totto

    SvaraRadera