torsdag 27 augusti 2009

Vad ska du göra nu?

Jo klockan är mycket men jag min stackare ska skura golven nu.... kattfan!
Äckligt juh.

Är envis.
Haft en kanon dag på jobbet...
Har lite ont i huvudet.
Är trött, trots min överdos av sömn.
Längtar efter lite mänskligt kött bredvid mitt kött.
Vill bli av med kattungarna.
Vill åka till Jönköping.
Vill vinna pengar.
Jag vill, jag vill, jag vill...

Hur fan blir man av med mygg?

Jag läste en blogg... Kims blogg..
Så himla härligt.
Han skriver typ om att man måste få göra alltig riktigt ordentligt någon gång i månaden....jag tycker likadant, annars skulle livet vara så tråkigt... Jag gillar inte när alltig ska vara så "lagom"
så här vill jag ha en månad.

Få vara riktigt jävla arg... Varrva ur liksom.
Få vara riktigt kåt.
Få ligga och vrida sig av garv.
Få gråta så ögonen blir ömma och röda.
Ta en ordentlig sovmorgon.
vara vaken länge.
Äta liktig lyxmat... och sen leva på nudlar.
Skrika och svära och spy galla över skitsaker...
Viska och mysa...kramas och gosa...
Köra för fort med bilen..för att sedan reta dem som ligger och slickar en i arselet när man kör...

Ah.. ni vet... jag vill LEVA! Jag vill inte vara mellanmjölk... inte lagom.... inte ibland....inte vet inte.... Fattar ni!? Äsch.. jag svamlar i mörkret efter lysknappen va???
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar