fredag 21 augusti 2009

Hur svårt kan det vara??

Jag hittade en sån gullig stenfigur på en loppis i sommras... och här om dagen så satt jag och tänkte att jag ska nog lyckas göra en lika fin, om inte finare... när det gäller pyssel så har jag ganska gott självförtroende...
Så jag brände i väg och köpte lite färg och sten lim.. plockade stenar och satt ute och målade ögon på stenar ett par timmar...

Denna stenfigur som jag gjorde har gett mig så himla mycket glädje.. den är hysteriskt rolig... det ser ut som jag bara har kanstat på stentrollen, men tro mig... jag jobbade hårt och la ner hela min själ i jobbet...

Mitt goda självförtroende är nu raderat för pysslade=)


2 kommentarer:

  1. den är sten tuff!Min julklapp den är unik!Gläd dig åt livet min vän...det är allt man behöver skriva...sedan talar den den för sig själv.Helt underbar!

    SvaraRadera
  2. Jätte fina! Vill å kunna göra sånt.

    SvaraRadera