lördag 29 augusti 2009

Vad fan hände?

Man ser fram i mot något.. det blir en jävla väntan... hjärnan knullar en.... man hoppas... längtar... man är snygg...
När det händer är man konstig, man är ful, tråkig....
*poff* Så är det över...
fuck you fucking fuck.
Så vad har du lärt dig Sofia?
-Ja, jag har lärt mig en hel del. Men mest av allt längtar jag tillbaka när jag var liten.. Till 7 års åldern. Livet var så lätt! Man kunde ha 10 pojkvänner samtidigt och det var inget fel med det. Man fick springa runt i oranga mysbyxor jämt. Behövde inte tänka på utseende, behövde inte raka benen eller lukta gott. På fredagar fick man chips och mormors hemgjorda dipp. Då var det fest! Leka med Barbie och läsa hästtidningar... det var melodin det. Lägga sig tidigt och somna utan problem för det inte fanns massa konstiga tankar som gnagde hål i hjärnan på en... upp och studsa utan problem 06:00 och vara på toppen humör... Fan vad bra det var då... lätt.. maten serverad och rummet städat och veckopeng..

I går flyttade båda mina pojkar hemifrån... nu är det jag och tjejerna igen... Lovis är som vanligt igen, hon tycker det är så nice att ungarna har flyttat...=) Hon HATADE dom.


Ska åka till jobbet snart... ser fram i mot innebandy och mjuktennis..

Ha en bra helg flickor och pojkar. Kvinnor och män... Gubbar och gummor.
Snåla inte på komplimangerna i dag... det kan göra så mycket, kan förgylla hela ens dag med en fin komplimang, eller varför inte bara ett leeende mot någon du tycker om.
Fan det älskas för lite i detta land..
Fuckface.

1 kommentar: