fredag 19 mars 2010

!"#¤%&/()

6 rostade mackor med phiadelFIAost och korv på och en kopp te. En godispåse och en påse skruvar...... jag mår illa nu.
Det bästa med att må fysiskt dåligt är att man glömmer av om man mår lite dåligt i skallen.
Min hjärna knullar skiten ur mig nu. Mina tankar plågar mig. Jag vet att det bara är dummheter, jag vet att det bara är tankar. Jag har inget fakta, inget bevis... så antagligen stämmer inte mina tankar. Men tankarna plågar mig. Tankarna drar igång obehagliga känslor i min kropp. Hur ska jag få tankarna att försvinna??? Hur ska jag göra för att bli lugn?
Jag har bestämt mig för att inte vara svartsjuk längre. Det är skönt faktiskt. Svartsjukan är nästan borta... men min självkänsla sjönk när svartsjukan försvann... Fan vad konstigt. Nu tror jag att inte duger?

2 kommentarer:

  1. du vet hur det är med tankarna, gör rätt gör Soffi

    SvaraRadera
  2. önskar jag kunde trolla så tankarna lugnar ner sig, att självkänslan finns och att ovisshet inte var svår å stå ut med!! Tänker på dig//S.F

    SvaraRadera