måndag 1 mars 2010

Snart grinar jag.

Den här snön som alla snackar om.... jag snackar också om den nu! Den hatar mig, jag hatar den. Vi är som ett gift par, snön är tung och grinig och bara kömpar i mot, jag försöker komma med lösningar som att snöa någon annan stans eller bara sluta vara så irriterande!
Snön lyssnar inte, pricis som en karlslok skulle göra... den ska sluta snöa när den vill..

Jag måste dammsuga... måste skura golv... måste fylla på pellets.. måste lägga in den vikta tvätten... måste diska.... men jag hinner inte för snönhelvetet tar sån jävla tiiiiiiiiiiiiiiiiiid!

1 Mars i dag....känner ändå mitt i detta vinterland...att våren står snart bakom knuten och snart skiner solen så mina tulpaner kommer komma fram mot husväggen=)
IIIIIIIHHHHH!

Nä om man ska sätta på sig täckbrallorna igen då, för nu står han och tjatar på mig... snön, min man....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar