onsdag 10 mars 2010

I`m Done.

Har tänkt fram och tillbaka en tid. Nu har ett besluts tagit och jag väntar på att en mäklare ska ringa. Jag tänker sälja mitt fina hus.
Min borg. Min trygghet.
Jag flyttade hit på grund av mitt jobb. Nu är jag varslad och kommer inte jobba i Hedemora mer. Så vad håller mig kvar här, mer än huset? Ingenting!
Alla dom som jag älskar bor i Borlänge och Djurås så jag ska flytta hem igen.=)
Jag söker ett litet hus eller en stuga att hyra i Borlänge med omnejd. En lägenhet går också bra men då ska det vara i ett lugnt område och på nedre plan så jag kan släppa ut mina kattor.
Någon som har något tips?? Skulle vara jätte tacksam för lite hjälp, inte lätt att hitta ett bra, gärna billigt boende=)

Jag känner att år 2010 kommer bli ett år av massa bra beslut. redan tagit två STORA beslut, först om att inte jobba kvar på mitt jobb och sen att flytta=)
Jag mår grymt bra i båda besluten!

Just nu är det gött att leva=)

1 kommentar:

  1. Kolla upp skräddarbacken i Borlänge. Jag bor där och det är ett lugnt stort bostadsområde med många många hus! Jättefint!

    SvaraRadera