fredag 5 mars 2010

Vilken kväll.

I går Var mina pumor Linda (kan själv)Och Paola här. Vi lagade mat och efterätt. skrattade så magen gjorde ont. Pratade om allt och inget hela kvällen lång.. I dag är jag så trött. =) men vad gör det när man har haft en kul kväll. Coola brudar det där..





Nu har ännu en arbetsvecka gått. Förra veckan gick jag upp 2 hg och jag var så glad för det, men denna vecka hade jag gått ner 8 hg!!! Va fan ?!?
Känns riktigt najs med helg nu...=) Tror det kommer bli en lugn och skön helg.. tror det vankas en skogspromenad=)

Är riktigt sugen på fredagsmys... förra fredagen var ju lillasyster här, men denna kväll ser det ut att jag blir själv=( Tråkigt. Jag vill ha fredagsmys!!!!!!

Ha en trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. DU är den finaste människan jag vet..

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbar helkväll. Pözz på dej. /Fröken klarar mej själv

    SvaraRadera
  3. tack själv goa fia/ nästan mamma

    SvaraRadera