onsdag 24 mars 2010

I morgon.

I morgon har jag visning på mitt hus. Undrar om det kommer någon? Hoppas. Jag vill flytta till Borlänge. Jag vill flytta samtidigt som jag älskar mitt hus så mycket... paradoxalt.
I går var en bra dag IGEN! En rolig dag på jobbet. Tog massa kort med mobilen som jag ska lägga in i datorn och lägga upp här, ni ska få se min beställning från Milko=) Ha ha!!
På eftermiddagen kom E hit, han hjälpte mig att skotta gångar till föråden och tog bort all snö och is på farsubron, det var ett hårt jobba kan jag lova er. Medans han höll på ute så städade jag av inne.. Vi belönade oss själva med en flottig pizza efteråt.
Det står en vacker rosa tulpanbuket på mitt köksbord, jag älskar tulpaner... Jag fick dom av E=)
<3

Är det någon som vill köpa ett runt köksbord med fyra stolar till, billigt? Det är blått, min tanke var att jag skulle måla om det vitt och ha i köket, men det blev inte så=)
Jag har även en tv-bänk i björk som jag också ska sälja billigt..
Och ett vitt skåp/hylla som JAG VILL BLI AV MED.

Nu ska jag gå och lägga mig...
Jag mår fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar