söndag 21 mars 2010

Underbar helg=)

Hej på er.
Jag har haft en skitbra helg. Fredagskvällen tog jag det lugnt=) Såg på lests dance och myste med mina fina katter. Upp och studsa kl 06:10 på lördagen för att åka och jobba på Vikis. Det gick bra och var roligt. Gav några damer akupressur och det blev uppskattat=) Efter jobbet drog jag till mormor och kelda. Vi käkade pizza och jag gick en långprommis med Kelda i solen. När vi kom hem fixade jag Keldas klor. Hon tycker det är jätte tråkigt att få lov att sita still och få fötterna donade.
Åkte till Sofia och hälsade på en snabbis. Hämtade mina doftljus från partylight, som jag för övrigt eldar nu, det luktar såååå gott.
Stryde mot borlänge och hämtade upp E, vi åkte till Sannas lägenhet och hennes vildkatta. Sann är i sälen med familj och pojkvän så jag skulle vara kattvakt en stund. Ojoj Hennes katt är en riktigt prövning för mina inte så starka nerver..
Vi drack rödtjut och åt plankstek och hyrde en film, en svår komplicerad film och jag fattade ingenting efter några glas vin och en sjukt tidig morgon=)
Vid tre-fyra snåret tyckte Sessan, Sannas katt att det var dags att vakna och leka.. Jag höll på och bli tokig på riktigt.=) Halv sju ger jag upp..... vi åker till Donken och äter frukost och sen hem till E:s stora, sköna TYSTA lägenhet...slumrade av en stund.... dusch, kaffe, sminkning och sen bar det iväg till kupolen=)
Åter hem till E med donken i påse=)
Sen åkte jag till fina Sarah och hälsde på.. kaffe och tjejsnack=) Thats the shit!
Nu är jag hemma och har utfodrat mina katter. Det är ca: 3decemeter snö ute som borde skottas bort men jag vill inte=) Jag vill bara sitta här i soffan och lukta på mina handleder som jag sprutat min nyinköpta parfym på=)
I morgon är det köket som gäller igen. Hoppas min överman i matlagning är där. Johnny=) Världens bästa Johonny!

Det här har varit en helg med dom jag älskar. En helg med väldigt felformulerade kommentarer från E=) Sjukt kul.. en helg med mycket skratt massa kramar. En helg med snö i skorna och våta strumpor. En helg med underbar djur och gott kaffe. En helg med shopping och onyttig mat.
Jag älskar sånna här helger=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar