onsdag 31 mars 2010

FRI!

Hej på er.
I dag jobbade jag min sista dag på ett ställe som jag vigt min själ till de senaste 3åren. Ett jobb jag tidigare älskat att gå till. Ett jobb med underbara arbetskompisar. Ett jobb där jag har skrattat och gråtit på. Varit arg och lycklig på. Ett jobb jag hatat och ÄLSKAT.
Jag var ledsen i morse när allt skulle vara "sista gången" Men när jag satte mig i bilen och åkte hem kände jag mig FRI!
Att känna sig fri är en underbar känsla. Jag behöver inte vara rädd mer. =)
Jag är snart redo för att möta ett nytt jobb, nya underbar arbetskompisar och nya utmaningar. Snart redo.... ska bara andas lite först.
Tack jobbet, tack för allt jag lärt mig om yrket och det viktigaste av allt, tack för allt jag lärt mig om mig själv och om människor i utsatta situationer.

Jag har kommit in i någon "träningsfas" Har gjort armhävningar i tvådagar i rad.. nu har jag så ont i min lilla axel... =( Why! Inte bra.

Packade min bil full med skrot i dag, i morgon ska jag åka till tippen och kasta=)

Sitter här nu, fri och glad, nyduschad och vinterpälsen är bortrakad.
Nu kan våren få komma=)

1 kommentar: