måndag 22 mars 2010

Vilken härlig dag.

Jobbat=) Det gick bra. Fast nog känns det att jag bara har7 dagar kvar att jobba där. Känner att motivationen att åka dig svajjar lite...
När jag kom hem myste jag lite sen diskade jag, tvättade och skottade/hakade bort snö och is från gå´rn. Nu har jag duschat och klippt bort lite bajs från lillmissens röv... suck. Ibland är det jobbigt med långhåriga katter.=) Usch.
Nu ska jag lägga en ansiktsmask och chilla i soffan.
I morgon är det jobb som gäller igen, efter jobbet hoppas jag att jag får åka och hämta ett paket som jag har beställt=) Hoppas det kommer!! Sen ska jag väl städa lite mer till visningen på torsdag.... ska jobba hela onsdagen så då kommer jag inte att hinna, jobbar dag på Ä och kväll på V.
Jag har letat efter ett speciellt halsband som jag fått från en speciell person länge. Har letat överallt, trodde jag... I dag hittade jag det=) Jippi. Jag kommer i håg nu varför jag lagt det där jag hittade det. Det var för att inte slarva bort det. Hihi... typiskt mig. Jag tänkte: Jag lägger det på något smart ställe.
Nu hänger det runt min hals tillsammans med min dalahäst. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar