måndag 15 mars 2010

STORSTÄDNING.

Oj oj vad jag har gnott på här hemma, har städat hela huset och plockat undan, kastat och gömt massor=) För i morgon kommer mäklaren. Spännande.
Mitt hus är snart kanske någon annans hus. Dom kommer få ett väldigt billigt boende. Räknade ut månadskostnaden på mitt hus (vatten, avlopp, el, uppvärmning, sophämtning) och slog mat ut det på ett år så blev det 2500kr i månaden. kommer aldrig bo så här billigt igen. Men jag längtar hem=)!!

Måste hänga tvätten, torka disken.....Jag är trött nu...

Ska äntligen hoppa in i duschen... =) Ska duscha varmt och länge.
Har haft en envis huvudvärk som setat i hela dagen... himla jobbigt.

I dag kom Lisetotten till jobbet, hon skulle gå en kurs...=) Mohahahahaaa...=) Det var så kul att se henne=) Passar på att ge henne en kram här genom bloggen för jag vet att hon läser. Kram!!!

Ikväll blir det chips till kvällsmat....
Ha en mysig kväll.

2 kommentarer:

  1. Tack för kramen ...här får du en bamse kram från mig också... kul o träffas idag

    SvaraRadera
  2. Överraskning i min blogg =) Grattis =) Kram

    SvaraRadera