onsdag 31 mars 2010

Jävla PMS.

Jag vill bara grina. Huden är som febrig. Magen gör ont och tuttarna värker. Allting luktar så illa och jag är fulast i världen.Kul.
Jag vill också vara kille och vara intresserad av topplock, tv-spel och däckbyte.
Jag vill inte vara en så här dramaquin som tycker "kärlek" är det viktigaste i livet.
Nej jag vill också kunna snöa in i vissa saker som sport. Glömma allt omkring. Jag vill också kunna sitta i flera timmar och fundera på hur en glödlampa fungerar. Få ett lyckorus när jag ser stora tuttar på tv. Tycka att all mat som inte luktar konstigt eller är grön går att äta.
Jag är arg!!!! Jag vill riva sönder papper när jag är arg.
Jag vill inte grina för att jag är arg, jag vill inte vara arg när jag är ledsen.
Jag ska vara så jävla känslostyrd vissa veckor i månaden! Jag fattar ju att killar måste tänka likadant om oss tjejer, dom måste ju tänka att vi är himla konstiga varelser. Som ena dagen tycker det är helt ok att killen tex åker på en kryssning med sina vänner, för att nästa gång ligga och grina och tycka det är helt sjukt att han ska åka "just nu" när vi mår som vi gör. "hur fan kan han vara så självisk"
Jag ler nu....jag märker ju hur förvirrade vi är.
Och vissa stunder tycker jag att ett garnnystan och coola nagelack är livet. Det måste ju en kille tycka är helt sjukt. Ett nagelack liksom, en pytteliten burk med en röd färg för 100kr, när man kan köpa en stor hink med klarlack på biltema för 40 kr.=)
Fan vad allt svänger!
Jag skuller på PMS, jag vet att alla tjejer förstår=) Det är helt ok att få skylla på det. Gör det du med.
Alla dess hormoner, jag blir tokig!
Nej jag tror så här. Killar måste ha överseende med oss flickors svängande humör.
Och vi flickor måste ha översende med killars oförståelse.
Vi pratar olika språk. Det är nog bara så helt enkelt.
Tänka hur tråkigt killarna skulle ha om det bara afnns killar på jorden och tänkt vilket krig det skulle bli om det bara fanns massa hormonstinna kvinnor på jorden?
Herregud. Jag älskar män, eller jag älskar honom för att han är som han är. Sportintresserad, stor, luktar gott, rolig och att han ger mig andra perspektiv att se på saker och ting. Fast vissa dagar stör jag mig på honom till tusen, när han inte kan läsa mina tankar=)

Nu mår jag bra igen, kom mensen mån tro=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar