måndag 29 mars 2010

Jag får jämt Skavsår.

Tog en långpromenad i rask takt i dag, efter ca 5 minuter kände jag att jag började få ett skavsår, men jag var så pepp på en promenad så jag struntade i att det gjorde lite ont. Nu sitter jag här och ångrar mig bittert att jag inte gick hem och böt skor. Två sprukna vattenblåsor pryder mina cp-hälar. Jag blir så trött. Jag får skavsår av alla skor. Dyra som billiga. Efter min promenad gjorde jag massa situps och några armhävningar=) Duktig flicka!

I dag bakade jag bröd på jobbet med solrosfrön, linfrön, sirap, russin, grahamsmjöl, vetemjöl och rågmjöl. Det blev så gott!
Kocken har semester så jag kan väl säga utan att ljuga att det inte är så kul på jobbet nu.... men nu är det bara TVÅ dagar kvar.

Snart är det påsk... Fick ett påskägg i dag på jobbet, glömde det såklart där och jag är jätte sugen på godis nu! Åh.....

Ha en mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar