söndag 30 januari 2011

50 årsfest

I går var det fest för mickes moster. Hon har fyllt 50 år. Det bjöds på god mat och tårta=) I love.
Jag körde bilen och fick med mig en snarkade micke hem. Trots att det blev en natt på soffan för mig så är jag glad för det.
I dag när väckarklockan ringde klockan kl 06:40 var jag sjuuuukt trött efter en natt med ca:2 timmars sömn. Och det berodde faktiskt inte på att micke snarkade utan på att lillfnasket skulle springa in och ut, jag kommer bli tokig på riktigt. Katt fan!!
Men lyssna nu, hihi..... jag har ju en ganska bra övertalningsförmåga, och svärfar är satt i arbete med ett katthusbygge åt mig=) Jag är så glad för det. Då kommer Fnasket minsann få vara ute på nättern OM HON FORTSÄTTER RÄNNA IN OCH UT. För då kan hon sova i sitt egna isolerade hus. Och jag kanske får sova på nätterna.
Nu känner jag mig lite febrig. Det gör inget.

Nu ska vi laga mat, korvstroganof och ris. Mums.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar