måndag 24 januari 2011

Önskelista

Mmmmm min 30 årsdag närmar sig med stormsteg och jag tänkte göra det lätt för er så ni kan spara ihop pengar och prata ihop er om presenter till mig=)

Temat för alla presenter är "Vitt"
Jag vill ha, eller ursäkta felformuleringen, jag SKA ha:
*En ny liten vit SÖT micro.
*En vit Snygg kaffebryggare.
*Vit kaffeburk.
*vita spislock.
*Vit teburk.
*Fina kaffe/tekoppar med fint mönster på, 6st.

Sen är jag nöjd=)
Ja, skulle vara lite pengar, ny kläder och en ny kamera då. Eller är när vi ändå håller på.
Garn, doftljus, parfym, botox, underkläder, vit soffa, vitt soffbord, vit tv bänk, vita soffkuddar med fint mönster på, smycken, kattmat, kurbitsar, dalahästar, tatuering... sa jag pengar? Ganska mycket pengar.

Eftersom jag vet att ni är så bra vänner, så vet jag att jag kommer få allt.
Puss på er.
Hihi.

2 kommentarer:

  1. Ja måste skydda att lära mig spela gitarr till din stora dag och skriva en låt ! Ja vill sjunga på din 30 årsdag !
    hihi Lära mig spela gitarr hinner ja inte och skriva en låt kan bli lite klurigt ! Men sjunga de ska ja i alla fall göra !
    kram <33

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänkte bara tipsa om att du kan sammanställa dina önskningar i en önskelista på onskelista.se som du enkelt kan dela med dig va till vänner och familj via mail, facebook, bloggen med mera så att alla vet vad du önskar dig! Dina vänner kan sedan kryssa för vad de har tänkt köpa så att inte alla kommer med samma present! Smart va!

    SvaraRadera