tisdag 11 januari 2011

Farbror doktorn

japp då har man varit hos farbror doktorn och tagit ett nytt prov från hyskan. Ordet cellförändringar är fan mardrömmen för en hypokondriker.
Haft många veckor av dödsångest nu, men doktorn sa att man botade alla! Alla!! Det är ju ändå 100%. Litar en hypokondriker på det? NEJ!
Nu återstår det 2 veckor av en dust av panik innan jag får svaret på detta prov.
85% Av alla cellförändringar i pissruskor läker ut av sig själv... så jag hoppas att jag får ett positivt svar.
Annars tar dom bort förändringarna med laser och vips så är man frisk! Litar en hypokondriker på det då? Haha NEJ!
Man ska tänka positivt...
Jag gör det.

Annars då, vad händer i mitt liv?
I morgon får jag svaret på jobbet jag har sökt. Jag hoppas såklart att jag kommer bli glad. Hoppas hoppas hoppas.

har fortfarande inte fått någon ny varmvatten beredare hemma så jag duschar hos grannarna och hos svärfar... känns drygt att inte få duscha hemma.
Tvättmaskinen läcker så jag har vatten i hela badrummet efter jag tvättat... kul.
Och kallvattnet har fryst.
Nya grannarna flyttar in den 22:a... Åh...
Mycket som inte klaffar nu.

Hahah..

Men jag har ju tur i kärlek i alla fall.
Dags för blodpudding och rårivna morötter! Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar