tisdag 25 januari 2011

Är rädd att jag dödar henne.

Henne, min bäbis, min katt.
I cirkus 2 månader så springer lillfnasket ut och in på nätterna och jag får gå upp mellan 2 och 8 gånger per natt..
När jag var arbetslös så gjorde det inte så mycket. Jag tyckte det var drygt så klart. Men nu när jag har börjat jobba och ska vara pigg och utvilad halv 8 på morgonen... nu känns det... jag är skittrött hela tiden och på dåligt humör.
Varje morgon hatar jag henne... Några minuter senare kommer hon upp i sängen och vill mysa. Då älskar jag henne.
Jävla kattloska.
Men nu har jag med hjälp av Annie kommit på en lösning.
Sacha ska få ett hus, ska bygga ett och isolera det och lägga i filtar osv... Så kan hon vara ute längre... hon kan vara i sitt hus... kanske springer hon inte in och ut då...
Är det någon som har ett katt hus/hundkoja som jag kan få köpa??
Eller massa plankor som jag kan få köpa??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar